03 mar
Tasques d’oficina virtual
Per a l’organització del nostre client, amb 650 expedients mensuals i una mitjana de 2,5 documents per expedient, era bàsic tenir la informació de la seva plataforma de gestió documental actualitzada, protegida i accessible per a una gestió més eficaç i econòmica.
Malgrat això però, els esforços humans i econòmics interns que li suposava mantenir el seu fluxe de documentació al dia a l’hora d’incorporar-lo a la seva plataforma digital, li va fer plantejar-se l’externalització del servei i confiar en la llarga experiència en BPO d’oficines virtuals que té Artyplan Document.
Les solucions varen ser:
- Integració d’Artyplan Document en l’organització per aprendre a gestionar la documentació classificada com a clau.
- Recollida periòdica tant de la documentació física com dels fitxers a tractar
- Classificació, digitalització, procés i verificació de la documentació
- Transferència immediata de dades a la plataforma digital de l’organització
- Emmagatzematge i custòdia de la documentació física